Anna Anka!

Hur många av er har sätt Anna Anka på tv någon gång? Jag kan gissa på att nästan hela sveriges befolkning vet vem hon är. Jag måste säga att hon är en väldigt irriterande person, jag stör mig på hennes "skämt" och att hon alltid ska trycka ner andra!
Men jag kan inte sluta följa hennes program! Igår började det ett nytt program med henne på Tv3.
"Anna Anka Söker Assistent", hon har alltså flugit in 10 kandidater från Sverige, där vinnaren kommer få en månads prövotid som hennes assistent och om hon blir nöjd med den kommer han/hon få en anställning!

Jag gillade Simon Leisjö mest av dem alla, och ja tror att han kommer vinna allt med!
Sedan kände man ju igen Per-Robin som bloggar på finest!



"Like we say in Hollywood, to be continued..." - Anna Anka


Kommentarer
Postat av: Simon Leisjö

Kul att läsa om sig själv. NU har det ju gått ett par veckor sedan första avsnittet, and i´m still in the show;P

2010-05-13 @ 00:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0