High school/college

Jag har alltid vart ett stort fan utav College kläder! Min dröm är att gå på någon skola i USA och bära deras kläder på en fotbollsmatch! BIKBOK har under en lång tid jobbat med olika College när de kommer till deras kläder! bla. med UCLA. Nu är de Westhill Redbird som är inspirationen för deras nya kollektion, och alla är som galna efter deras jackor! Visst, dem är sjukt snygga. Men jag känner att det blir lite för mycket Gina tricot med de, ni vet så fort något nytt kommer ut på Gina ska alla köpa de! Så är det i våran stad ialf. Och nu jagar alla dessa jackor för att dem håller på att ta slut! Jag kan ju tipsa om att Gina har fått in liknande jackor i olika färger och nästan alla storlekar finns inne, så spring och köp dem nu innan dem också tar slut!


Jag gillar verkligen den vinröda tröjan upp till vänster!


Gina tricots jackor!


Kommentarer
Postat av: johanna

finns dem ens kvar :'oo

2010-05-11 @ 21:55:11
URL: http://filippinagirlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0