Dresses

Dag in och dag ut sitter vi och klickar oss in på olika hemsidor för att kolla på klänningar, mest sidor från USA. Herre min gud vad snygga klänningar! Tack och lov har jag hittat de klänningar jag behöver, jag ska nämligen på två bröllop i Maj och en i Juni. Man vill ju inte vara sent ute, därför har jag reda planerat vad jag ska bära och även köpt. På bröllopet i Maj ska jag bära en ursnygg hallonröd Herve Ledger klänning och på bröllopet i Juni kommer jag att bära en klänning från Talitha. Min vän alltså bloggaren nr 2 behöver också två klänningar. En till balen och till bröllopet som jag ska gå på i Juni. Hon är nästan säker på vad hon ska bära för klänning, och om det nu blir den som planerat kommer hon vara den snyggaste på balen utan tvekan! Med tanke på att klänningarna är så jäkla snygga tänker lägga upp ett par bilder på dem. Jag gör det någon gång i veckan, håll utkik, ni kommer ramla av stolen! Haha


btw, behöver ni hjälp med klänningstips eller liknande är det bara att mejla oss eller skriva en kommentar! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0