Marvis

hmm.. blogga om tandkräm? Självklart!
Vi alla bostar ju våra tänder minst två gånger om dagen! Så vad vore inte mer passande än att visa er den bästa och chica tandkrämen som finns?! (enligt oss)
Första gången jag testade på denna tandkräm var när jag var i New York där man inte kunde köpa det överallt, andra gången var när jag var i Milano och där kunde du hitta detta tandkräm i vanliga matbutiker.
Jag såg på sofis mode att du även kan köpa det i Sverige nu!! Det finns på Cow i stockholm, jag själv ska beställa hem några stycken! Fast vet inte vilka smaker än! Har ju bara testat den vita :)
MARVIS Mint Toothpaste är lite dyrare jämfört med andra tandkräm en tub kostar ca 100kr för 75 ML!


Men hur snygga är dem inte?

HÄR kan ni beställa hem dem: http://www.cowparfymeri.se/system/search/search.asp?brandid=46&branchid=5&catid=5&container=232

Kommentarer
Postat av: Al

hahah ja jag skulle också vilja prova på de

2010-04-05 @ 11:49:19
URL: http://lalos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0