Mission skinnjacka

hello sunshines!

Nu kör vi lite blocket style här, det är nämligen såhär att i slutet på förra året köpte jag en ursnygg Mission skinnjacka men den kom bort av en jäkligt konstig anledning, eller om man tänker efter så är det inte utav en konstigt anledning utan det är jag som är väldigt slarvig och glömsk. Jag älskade verkligen den jackan så för ett par veckor sen köpte jag en exakt likadan och gissa vad!? Mamma hittade den igår. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men det är så typiskt mig! whatever, Innan jag lägger ut en annons på blocket vänder jag mig först till er, våra fina läsare.

Är det någon som är intresserad av att köpa denna snygga Mission skinnjacka?

Pris: 1500 :-
Org. pris: 2000:-



P.s Jackan har jag bara använt ett par gånger med tanken på att jag köpte den för ett par veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: Visst är dem, älskar dom! Har länge suktat efter dem från topshop, men dessa fick duga.



Du, ang jackan! Kan du mejla fler bilder Och stl? Är lite smått intresserad! [email protected]

2010-04-27 @ 01:03:20
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0