rock!

Jag var uppe vid kiosken för en stund sen och hämtade ut mina converse som ja beställde för några dagar sen! Det gick mycket snabbare att få dem än vad jag trott, eftersom att det stod att jag skulle få dem mellan 7-14 dagar räknade jag med 14 dagar men det tog inte ens en vecka tills jag fick dem! :)

Jag har precis applicerat på min anisktsmaks som ska verka i 10 minuter nu, undertiden tänkte jag att jag skulle ge lite stiltips! Jag har alltid vart ett stort fan utav t-shirtar med rockmotiv på! Jag älskar när dem är lite större och hänger på en, så därför brukar ja köpa mina från kill-avdelningen.

Även kändisarna gillar dessa t-shirtar. Jag tänkte att ja skulle slänga in lite bilder där några utav dem har på sig dem! :)



Jag bjuder även på lite musik från mitt favoritband Kings Of Leon!


Kommentarer
Postat av: TEBE

KOL är riktigt sköna :)



PEACE

2010-04-18 @ 09:09:33
URL: http://locopilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0