Good Morning Sunshines!

Vi börjar denna underbara morgon med lite skit snack om vad Jennifer Aniston hade på sig under premiären av The Bounty Hunter.
Jag personligen tycker att Jennifer Aniston är en utav dem vackraste kvinnorna som finns! Hon hade en riktigt snygg klänning när det var premiär i New York, men den hon hade på premiären i Paris va lite konstig enligt mig.
Jag gillar inte att den är rosa och att den ser ut som att den har en massa knutar framtill och sedan bara hänger.
Sen har designern som är Donna Karan använt olika tyger utav de rosa med!

Men men, jag slänger in två olika bilder så får ni själva avgöra! :)

Premiären i New YorkPremiären i Paris

Btw! Hur snyggt passar hon inte ihop med Gerard Butler!

Kommentarer
Postat av: Lexi

Den första var snyggare :)

2010-03-31 @ 11:27:57
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: NUCHELLA SVARAR:

Ja absolut. Klassisk färg och väldigt elegant klänning!

2010-03-31 @ 17:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0